петък, 6 април 2012 г.

ЦЯЛ ЕДИН ЖИВОТ СЕБЕ СИ ПРИГОТВЯХ ДА ТЕ СРЕЩНА


Цял един живот себе си
приготвях да те срещна
и щом те зърнах -
луната мигом се превърна
в кръгла светеща окръжност,
слънцето побягна вдън земя.
Тялото ми не тяло е -
ненужна плът -
и аз опитвам, ала не мога
извън плътта си да изскоча,
не мога с тебе да танцувам,
сили нямам да вървя,
очите ми са слепи,
кожата ми потъмня…
Няма светлина
по пътя пред мене
начертан.
И пръстите горят,
изгарят като пръсти
на блудна нестинарка,
дъх не ми остана!…
Нямам нищо.
Душата ме остави.
Аз съм пепел,
удавена звезда.
Призрак съм
и боли ме мисълта,
че ме виждат
как ходя по земята,
как страдам,
как кървя,
как плача
и мечтая…
Но нали съм призрак -
нямам право
на това.

Ала щом усмивката ти само
аз съзра в мрака,
в мигом се стопяват
страховете
и чезнат ледовете,
душата ми
навек сковали,
топлината ме залива
и отмива
на клетката метална
парченцата железни!
Бутва ме насила
отзад в гърба,
политам тръпнеща
да срещна
своята душа.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Търсене в този блог